Ons kwaliteitscharter


De 3 assen van ons “kwaliteitsbeleid”:

  • een efficiënte communicatie ;
  • deskundige dienstverleners ;
  • professionele en kwalitatieve producten en tools

Onze waarden: Kwaliteitsbeleid, vertrouwen van onze klanten, respect voor de ISO-normen, efficiënte communicatie en uitmuntende prestaties.

Dit beleid steunt op volgende waarden:
Kwaliteitscharter
Elke medewerker van MdN alsook elke partner van de onderneming is actief betrokken bij het kwaliteitsbeleid.
Wij bevestigen het vertrouwen van onze klanten doorheen:

  • een partnershiprelatie ;
  • de constante kwaliteit van onze prestaties ;
  • oog voor detail ;
  • persoonlijk contact ;
  • een snel reactievermogen.

Dit “kwaliteitsbeleid” respecteert de norm ISO 9001-2008. Intern brengt elke persoon de juiste informatie op het juiste moment over naar de juiste persoon. De verbetering van onze prestaties is een permanent proces en gaat elk van onze medewerkers aan.

Ontdek onze diensten die ons kwaliteitsbeleid ontmoeten!